ONZE OPDRACHTEN
Dat organiseren in ons bloed zit, wisten we al. Samenwerken met mensen uit verschillende vakgebieden inspireert ons telkens weer. Een greep uit verschillende zakelijke events die we hebben gedaan.
BIOTECHNISCHE DAGEN 2024 INCLUSIEF INFOMARKT EN KROEGENTOCHT, ‘S-HERTOGENBOSCH
(jaarlijks event 2015 -2024 op verschillende locaties)
In opdracht van de Dutch Association for Laboratory Animal Service (DALAS) nemen wij de organisatie van de Biotechnische Dagen op ons. Tijdens dit evenement (2 dagen) voor (niet)leden van de vereniging draait het om informatie uitwisselen in de vorm van plenaire sessies met lezingen en Out of the Box presentaties, maar ook posterpresentaties, workshops en veel netwerken op de bedrijvenmarkt tijdens de borrels, het diner en het feest. Lokatie is Congrescentrum 1931 te ‘s-Hertogenbosch en voor het feest binnenstad ‘s-Hertogenbosch. Binnen de organisatie-commissie organiseren wij onder meer de communicatie en registraties (betaald/onbetaald) met (potentiele) deelnemers en sprekers, alle logistieke taken van het event, techniek, eventsite informatie en beheer, hotelovernachtingen, transfers, drukwerk. In totaal 650 deelnemers en exposanten.
iBESTUUR CONGRES 2024
(2024)
Het iBestuur Congres is een congres gericht op bestuurders en beslissers uit de overheid en IT-sector voor ongeveer 1.000 deelnemers. Initiatiefnemers van het congres zijn Ministerie van BZK, Ministerie van EZK, Ministerie van JenV, VNG en IPO. Samen met bijna twintig overheids- en marktpartijen wordt een inspirerend programma samengesteld met als thema ‘Verdieping’. Verdieping van onderwerpen die essentieel zijn voor de toekomst van onze digitale samenleving in ca. 40 plenaire en parallelsessies, met ongeveer 125 sprekers, waaronder de Staatsecretaris van Digitalisering. In samenwerking met een inhoudelijk programma commissie, bestaan onze werkzaamheden uit onder meer registratie, communicatie, website beheer, sprekerssecretariaat, logistieke planning en uitvoering, inrichten (congres)platform, VIP diner, hotelovernachtingen, transfers, drukwerk en kleding, staff inzet en begeleiding. Locatie: NBC Nieuwegein.
Workshop EQIPD
(2024)
Workshop EQIPD is een driedaagse workshop voor maximaal 50 deelnemers in Congrescentrum Domstad, Utrecht. Onze werkzaamheden omvatten het communicatie- (save the date, uitnodiging, reminders, evaluatie en dankmail) en het registratietraject (landingspage met programma en event gegevens, inrichten registratie, verwerken deelnemersgegevens, versturen e-tickets en check-in op locatie).
Clairfield 20 Years
(2024)
Voor het Clairfield event op 3 juli 2024 hebben we het communicatie en registratietraject op ons genomen. Het event betrof een relatie/netwerk event in StrandZuid, Amsterdam voor ca. 350 gasten. Onze werkzaamheden omvatten het communicatie- (save the date, uitnodiging, reminders en dankmail) en het registratietraject (landingspage met programma en event gegevens, inrichten registratie, verwerken deelnemersgegevens en versturen e-tickets).
HET AMSTERDAM DINER
(2024)
In het najaar van 2023 beginnen we met een projectteam aan de voorbereidingen van weer een groots Amsterdam Diner dat gepland staat op 8 juni 2024 in AFAS Live Amsterdam. Het grootste galadiner in Nederland met als doel bewustwording te genereren, verbindingen te leggen en geld te werven ter bestrijding van hiv en aids wereldwijd. Het thema 2024: Face the Future ! Voor 1.000 gasten organiseren we een spectaculaire show met veel optredens van artiesten, dansers, dragqueens, verschillende speeches en een online en live veiling. Binnen het projectteam waarin alle aspecten van dit event aan de orde komen, ligt onze focus vooral op tafelverkoop, communicatie en registratie van deelnemers, tafelindeling en relatiebeheer. Hieronder een indruk van het Amsterdam Diner 2023.
CORPAG GLOBALLY UNITED – ONLINE EVENT
(2023)
In opdracht van CORPAG organiseren wij op 17 november 2023 voor de tweede keer een wereldwijd online event voor alle werknemers uit 20 verschillende landen verdeeld over twee verschillende tijdzones. Het evenement bestaat uit een online programma van 2,5 uur, waarin in teamverband een spel wordt gespeeld tegen collega’s wereldwijd. Teams worden random ingedeeld, met de bedoeling collega’s van andere kantoren beter te leren kennen. Collegialiteit, creativiteit, teamspirit en plezier staan hoog in het vaandel en het event wordt erg gewaardeerd. Onze werkzaamheden beginnen met een creatief proces om een origineel event neer te zetten, de totale coôrdinatie, design van eventlogo, communicatie met alle betrokken partijen, registratie en uitvoering (op 2 verschillende tijdstippen op de eventdag)
iBESTUUR CONGRES 2023
(2023)
Het iBestuur Congres is dit jaar een hybride event speciaal voor bestuurders en beslissers uit de overheid en IT-sector met ongeveer 1.100 deelnemers. Het congres biedt volop mogelijkheden tot interactie voor zowel de online deelnemer (ca. 500) op het congresplatform als de deelnemer op lokatie (ca. 600) in de Fokker Terminal te Den Haag. Verschillende plenaire en parallelsessies (ca. 38 stuks) vinden in 4 sessie-rondes plaats met ongeveer 110 sprekers, waaronder de Staatssecretaris van Digitalisering. De stream wordt live ondertiteld. Inclusief registratie, communicatie, sprekerssecretatiaat, algehele logistieke planning en uitvoering, inrichten (congres)platform, VIP diner, staff inzet en begeleiding.
HET AMSTERDAM DINER
(2023)
In 1992 werd het eerste Amsterdam Diner georganiseerd op de Dam in Amsterdam; om aandacht te vragen voor de HIV|Aids problematiek, fondsen te werven om meer onderzoek mogelijk te maken en te netwerken. Nu, ruim 30 jaar later, gelooft ADF dat een wereld zonder aids mogelijk is, en dat de hiv-problematiek inmiddels een mensenrechten kwestie is geworden. In 2023 wordt het 31e Amsterdam Diner georganiseerd en wederom de krachten gebundeld: fondsenwerven, bewustwording en verbinding maken. Als onderdeel van het projectteam zijn wij betrokken bij de logistieke organisatie van het event, en richten ons met name op backoffice werkzaamheden en relatiebeheer. Lokatie is AFAS Live te Amsterdam. In totaal worden ruim 1.200 gasten aan tafel verwacht.
IDA CONGRES 2023 INCLUSIEF INFOMARKT
(2023)
Organisatie Dag van de Digital Provincie in Buitensoos Zwolle voor ca. 300 pax inclusief website, communicatie, registratie, totale logistieke organisatie, sprekerssecretariaat en drukwerk. In samenwerking met programmacommissie een Interessant plenair programma samengesteld met gebruik van holobox voor sprekers op afstand, diverse break-out sessies en uitgebreide infomarkt.
WADDENCURSUS: 3 DAAGSE BIJSCHOLING OP VLIELAND
(2023)
De Commissie Bij- en Nascholing KNMT Friesland organiseert in Strandhotel Seeduyn op Vlieland bijscholingsdagen met accreditering voor alle in Friesland werkzame tandartsen. Wij verzorgen het communicatie- en betaalde registratietraject van deelnemers en een deel van de logistieke organisatie, waaronder kamerindeling in Seeduyn en drukwerk van certificaten.
DE GEMENE DELER ON TOUR
(29 maart – 24 mei 2023)
F|Fort Foundation organiseert in 2023 in 4 studentensteden (Amsterdam, Groningen, Rotterdam en Maastricht) een billboard tentoonstelling, om stil te staan bij en meer inzicht te geven in de leeftijd specifieke problemen van jongvolwassenen met kanker. Bewustwording en erkenning bij het grote publiek en specifiek binnen hun sociale omgeving. De billboard tentoonstelling is een reizende tentoonstelling langs genoemde steden en in elke stad vindt een opening symposium plaats met een specifiek programma.
Klik hier voor een terugblik op de opening van de reizende tentoonstelling op 29 maart 2023 en het symposium “DURF! Zonder moed geen wezenlijk contact” in het Stedelijk Museum te Amsterdam.
IVD-PLATFORM: DAG VAN DE COMPETENTIES
(2023)
Voor de trainingsdag van het IVD-Platform in Congrescentrum Domstad te Utrecht verzorgen wij het registratietraject van de deelnemers.
IVD-PLATFORM: HOREN, ZIEN EN PRATEN MET ELKAAR
(2022)
Voor de trainingsdag van het IVD-Platform in Congrescentrum Domstad te Utrecht verzorgden wij het registratietraject van de deelnemers.
DEALER DAGEN STIGA NEDERLAND EN BELGIË
(2021 en 2022)
Organisatie van 3 dealer kick-off dagen in Nederland en Belgie in 2021 en 2022. Deze dagen vinden plaats op goed bereikbare locaties in Nederland en België met voldoende ruimte voor plenaire sessies, workshops binnen en buiten en diner. Inclusief tolkenservice. Circa. 300 deelnemers. Wij organiseren tevens de out-of the box speakers. In 2021 waren dit Marc Herremans, voormalig Belgisch triatleet en Nyck de Vries, wereldkampioen Formule E 2021. Tijdens de workshops staan verschillende nieuwe elektrische robot- en zitmaaiers en handgereedschappen centraal en is er gelegenheid om kennis te maken met werknemers van Stiga. De dagen worden afgesloten met een netwerk borrel en diner. Alle logistieke werkzaamheden, inclusief organisatie out of the box speaker, communicatie en registratie, diner, hotelovernachtingen en transfers.
iBESTUUR CONGRES 2022
(2022)
Het iBestuur Congres is een hybride event speciaal voor bestuurders en beslissers uit de overheid en IT-sector met ongeveer 1.100 deelnemers. Het congres biedt volop mogelijkheden tot interactie voor zowel de online deelnemer (ca. 500) op het congresplatform als de deelnemer op lokatie (ca. 600) in de Fokker Terminal in Den Haag. Verschillende plenaire en parallelsessies (35 stuks) vinden in 4 sessie-rondes plaats met in totaal 110 sprekers. De stream wordt live ondertiteld. Inclusief registratie, -communicatie, sprekerssecretatiaat, algehele logistieke planning en uitvoering, inrichten (congres)platform, VIP diner, staffbegeleiding. Zie ook www.ibestuurcongres.nl
DALAS LEZING, LEIDEN
(2022)
Voor de leden van de Dutch Association for Laboratory Animal Service (DALAS) organiseren wij een lezing met aansluitende borrel in Naturalis te Leiden, waarbij zij uiteraard ook toegang hebben tot het museum.
)WEBINAR KNMT – AFDELING FRIESLAND, FRANEKER
(2021 en 2022)
In het historische gebouw van de Academie van Franeker organiseren wij een live en interactief webinar in samenwerking met en in opdracht van de Commissie bij- en nascholing van de Koninklijke Maatschappij voor Tandheelkunde, afdeling Friesland. Inclusief coördinatie event (met techniekpartner) communicatie deelnemers, (betaalde) registraties en accreditatie.
INSTANTIE VOOR DIERENWELZIJN
(2022)
In opdracht van IVD organiseren we in Congrescentrum Domstad Utrecht een bijeenkomst met plenaire sessies en workshops voor ongeveer 75 deelnemers.
CORPAG
(2022)
Corpag celebrated its 50th anniversary on March 1, 2022. To mark the occasion, an event has been organised (online & partly locally) in which all 130+ employees and 24 offices in 21 countries in 8 time zones has been involved. The emphasis has been on connecting employees, having fun and giving something back to society. We have set up a festive event where teams in two different time zones have played a tailor-made game on a network platform. In addition to the honour, a medal to be won and Corpag has chosen a number of charities worldwide that they support.
NEDERLANDSE DUURZAME LUCHTVAART INITIATIEVEN BINNEN GENERAL AVIATION, TEUGE
(2021)
Tijdens de bijeenkomst Studenten Duurzaam Vliegen in september 2020 zijn studententeams van een aantal veelbelovende projecten op het gebied van verduurzaming van de luchtvaart samengekomen, en hebben zij hun projecten gepresenteerd. Het is nu zaak om de projecten breder te trekken en de overheid en het bedrijfsleven erbij te betrekken. Wat gebeurt er in Nederland en welke duurzame initiatieven zijn er binnen de kleine luchtvaart? Een fysieke bijeenkomst van 50 personenen conform geldende corona-regels.
ENERGIEPARK BIDDINGHUIZEN
( juni 2021)
Voor Energiepark Biddinghuizen ontwikkelen wij een informatieve website over het bedrijf en de produktie van groengas.
WEBINAR 1.0 KNMT – AFDELING FRIESLAND, FRANEKER
(2021)
In het historische gebouw van de Academie van Franeker organiseren wij een live en interactief webinar in samenwerking met en in opdracht van de Commissie bij- en nascholing van de Koninklijke Maatschappij voor Tandheelkunde, afdeling Friesland. Wanneer de corona maatregelen het toestaan zal er tevens live publiek bij dit webinar aanwezig zijn; een mogelijk hybride evenement.
PLATFORM DUURZAMELUCHTVAARTTAFEL.NL
(2020 – 2023)
In opdracht van Stichting Duurzaam Vliegen en Ministerie I&W het opzetten en beheren van een kennis- en nieuwsplatform van de Duurzame Luchtvaarttafel ten behoeve van stakeholders in de verduurzaming van de binnenlandse luchtvaart. Nederland heeft zich gecommiteerd aan de Klimaatdoelstellingen van Parijs om opwarming van de aarde tegen te gaan en zal daarom stappen moeten zetten om de uitstoot van broeikasgassen te verminderen binnen de gehele luchtvaart, inclusief grondgebonden operaties. Om dit te bewerkstelligen zijn er verschillende actieprogramma’s opgezet die middels het platform hun kennis kunnen delen in de vorm van het publiceren van (inter)nationale nieuwsberichten, evenementen / webinars en binnenlandse projecten / initiatieven en het samenstellen van een online kennisbank. Het platform heeft hierdoor een functie voor alle stakeholders in het verduurzamen van de luchtvaart, inclusief het grote publiek.
PLATFORM DUURZAAM VLIEGEN.NL
(2020 – 2023)
Samenwerken aan de transitie naar een schonere, stillere en meer duurzame toekomst van de kleine luchtvaart in Nederland. De Stichting Duurzaam Vliegen (SD) is een netwerkorganisatie met als doel het vliegen met elektrische, hybride en andere duurzame vormen van vliegen in Nederland onder de aandacht te brengen, te stimuleren en kennis daarover te delen binnen de sector, het bedrijfsleven, onderwijsinstellingen, de overheid en het grote publiek. In opdracht van SDV zijn wij aangesteld als kwartiermakers om een online en offline platform op te zetten voor de kleine luchtvaart (General Aviation). Het offline platform bestaat uit een serie bijeenkomsten, waarin netwerken en het delen van kennis centraal staan. Het online platform bestaat uit het bouwen en beheren van een website waarop (inter) nationale kennis over de verduurzaming van de kleine luchtvaart gedeeld wordt, met up-to-date nationaal en internationaal nieuws, agenda en publicaties en binnenlandse verduurzamingsprojecten.
BIOTECHNISCHE DAG 2020 – livestream
(2020)
Eind 2019 is de Biotechnische Vereniging samengegaan met de Nederlandse Vereniging voor Proefdierkunde (NVP) onder de naam DALAS (Dutch Association for Laboratory Animal Science). Ook onder de vlag van DALAS worden de Biotechnische Dagen georganiseerd. Vanwege COVID-19 bleek het niet mogelijk te zijn elkaar op de gebruikelijke wijze en live te ontmoeten. Livestream en inderdaad anders dan anders. Een bijzonder en interactief alternatief voor een jaarlijks terugkerend evenement, met frontberichten waarin leden hun ervaringen van het afgelopen jaar deelden, bedrijfspitches in plaats van de infomarkt waarbij bedrijven in 60 seconden een presentatie hielden, interessante lezingen (die uit voorzorg deels vooraf zijn opgenomen) en een levendige discussie onder leiding van een betrokken host. Niets gaat wat ons betreft boven live ontmoeten, maar wanneer dat niet lukt is dit een heel goed alternatief. Deelname was rond 525 betrokkenen. Opname en livestream vonden plaats vanuit Hotel Papendal te Arnhem.
EUROPEAN BOVINE CONGRESS 2019 INCLUSIEF PRE-CONGRESS TOURS, SOCIALS & EXHIBITION, ‘S HERTOGENBOSCH
((2019)
De organisatie van het Europese rundvee congres op de historische locatie van de oude Veemarkt in ’s Hertogenbosch; Congress Centre 1931. Een internationaal wetenschappelijk congres met alles erop en eraan: pre-congress tours naar de Floating Farm in Rotterdam, Organic Dairy Farm de Dobbelhoeve en rondvaarten over de Dieze in ’s Hertogenbosch, het congres van 3 dagen met plenaire en parallel sessies, de beursvloer voor 35 exposanten, de sponsoring, de congresborrels, het congresdiner, een groot galafeest inclusief een spetterende show, en alles wat er voor nodig is om een gestroomlijnd evenement neer te zetten. Budgetbeheer, PR (inclusief een “zaal vol plan”), website, publiciteit, drukwerk en communicatie, evenementen beheer van de locatie, onsite staff management, deelnemers registratie, coördinatie sprekers, abstract handling, poster tentoonstelling, accreditatie, hotel overnachtingen inclusief vervoer, gedetailleerd draaiboek, en ter afsluiting een Hollandse middag met een actieve discussie voor de Nederlandse rundvee artsen. Registratie van deelnemers inclusief exhibitors circa 550 personen.
FT FUTURE OF HEALTH COVERAGE, AMSTERDAM
(2019)
In opdracht van het Joep Lange Institute en in samenwerking met Financial Times Live en het Ministerie van Buitenlandse Zaken de organisatie van de Financial Times Meeting (FT Future of Health Coverage) in Royal Tropical Institute (KIT). Hare Majesteit Koningin Máxima van Nederland verzorgde de openingspeech, gevolgd door persoonlijke ontmoetingen van haar met (inter)nationale gasten. Het programma van Future of Health Coverage bestond uit diverse internationale keynote speakers en paneldiscussies in de grote zaal, inclusief kleinere parallel bijeenkomsten in andere ruimtes en een afsluitende receptie. Registratie van circa 250 deelnemers. Voor genodigden is na afloop een rondvaart georganiseerd door de Amsterdamse grachten en een diner in de Hermitage.
SPONSORDINER HET BLAUWE FONDS, AMSTERDAM
(2019)
In opdracht van Het Blauwe Fonds organiseerden wij een Sponsordiner, dit keer samen met ING Bank. Een geheel verzorgd diner op een sfeervolle locatie van het Nationale Opera en Ballet te Amsterdam met een exclusief optreden van Tomoko Makuuchi met een aria uit Madama Butterfly (Un bel di Vedremo). Het Blauwe Fonds investeert in projecten die door particulieren worden aangedragen om de LHBTI-emancipatie te verbeteren. Deelname circa 65 gasten.
THE BIG X – TEDxAMSTERDAM
(2018)
Tijdens de 10e editie van TEDxAmsterdam en als onderdeel van het Experience team, waren wij verantwoordelijk voor het TEDxAmsterdam Schoolproject: 85 kinderen in de leeftijd van 9-10 jaar afkomstig van 4 verschillende scholen in verschillende wijken in Amsterdam zijn gevraagd naar hun persoonlijke wensen voor de toekomst op het gebied van technologie, gezondheidszorg, menselijkheid, duurzaamheid en kunst / cultuur. Voor alledaagse problemen zijn mooie pure ideeën ontstaan; recht uit het hart. Op grote puzzelstukken hebben deze kinderen hun ideeën tijdens de opening gepresenteerd. Je zou in elke directiekamer zo’n grenzeloze 10-jarige dromer willen hebben.
TEDxAmsterdam wordt georganiseerd door een stichting zonder winstoogmerk, gedreven door vrijwilligers en financieel ondersteund door sponsors uit het bedrijfsleven. Het belangrijkste doel van de stichting is om verschillende jaarlijkse TEDxAmsterdam-evenementen te organiseren en een beweging te creëren rond ‘ideeën die de moeite waard zijn’. In 2019 hebben we een mijlpaal bereikt: 10 jaar TedxAmsterdam “The Big X”. TEDxAmsterdam vond plaats in de Stadsschouwburg te Amsterdam.
PRIVATE SECTOR PANEL, AMSTERDAM
(2018)
In opdracht van het Joep Lange Institute hebben wij de logistieke organisatie op ons genomen van het Private Sector Panel in de Beurs van Berlage te Amsterdam tijdens het IAS/AIDS Conference 2018 met als onderwerp ‘Partnerships in unfamiliar territory’. Een panel discussie onder leiding van Prinses Mabel van Oranje, waarin gesproken werd over het belang van samenwerkingsverbanden in de strijd tegen HIV/AIDS met vertegenwoordigers van de corporate en public sector, civil society en private foundations om de 2020 en 2030 HIV/AIDS doelstellingen te realiseren. Registratie van ongeveer 120 deelnemers.
JOEP LANGE INSTITUTE, AMSTERDAM
(2018)
Als lid van het projectteam zijn wij gedurende een aantal maanden betrokken geweest bij de concept ontwikkeling en het project management van JLI’s deelname aan het IAS/AIDS Conference 2018. De opdracht bestond uit de volgende projecten:
Pre-Conference ‘The 90-90-90 targets is not the end of AIDS: faster and better
22 juli 2018 – Auditorium, Amsterdam RAI
> show flow, draaiboek, onsite management
JLI Booth
21-27 juli 2018 – Beursvloer, Amsterdam RAI
> concept ontwikkeling en begeleiden bouw stand, project- & staff management
Trigger Talks
24-26 juli 2018 – Beursvloer, Amsterdam RAI @ JLI Booth en Auditorium Global Village
24 juli 2018 – 2x Serious gaming for HIV
25 juli 2018 – 2x The mobile revolution: a personal approach to health
26 juli 2018 – 2x Open stage
> concept ontwikkeling ’talks’ (korte prikkelende presentaties / discussies) deels in de vorm van ‘silent disco’ en in ronde theateropstelling, project- & staff management
Boek presentatie “The Impatient Dr Lange”, Seema Yasmin
24 juli 2018 – Beurs van Berlage, Amsterdam
> concept ontwikkeling presentatie, singeersessie en receptie, entertainment, project- & staff management